У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Протягом минулого тижня оператори отримали майже 150 дзвінків, кожний десятий від внутрішньо переміщених осіб. Більше половини повідомлень стосувалися сфери ЖКГ. Загалом, цього тижня зареєстровано більше 100 заяв цієї тематики.

Окрім уже традиційних зауважень до нерівномірності застосування графіків погодинних відключень електроенергії, додалися заявки на обстеження внутрішньо будинкових мереж систем опалення у зв’язку з початком опалювального сезону. Насамперед з такими проханнями зверталися жителі Кременчука.
Більше 20 звернень з Урядової гарячої лінії отримано з питання декомунізації, що підтверджує актуальність завершення цього процесу в області.
Фіксувалися, також, питання зі сфери освіти, охорони здоров’я та благоустрою.
Кожний другий дзвінок на гарячі лінії був з Полтавської чи Кременчуцької громад.
Із 197 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії.
За результатами опрацювання порушених раніше питань близько 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Кожне шосте вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot

© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230