У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Протягом минулого тижня оператори отримали понад 100 дзвінків, кожний десятий від внутрішньо переміщених осіб.

Кожне третє порушене питання стосувалося сфери ЖКГ.

Найбільше – зауваження до тривалості застосування ГПВ та частоти їх зміни. Заявники висловлювали нерозуміння причин корегування графіків, принципів вибору черг, яким збільшується чи, навпаки, зменшується час вимкнення послуги . Нагальними залишаються питання соціальної підтримки жителів Полтавщини, зокрема, щодо надання матеріальної допомоги. Також, фіксувалися окремі проблемні моменти у сферах благоустрою, освіти та охорони здоров’я. Загалом близько 30 звернень.
Більш активними були жителі Полтави – кожний третій дзвінок. Неодноразово фіксувалися звернення з Кременчуцької та Горішньоплавнівської громад.
Із 119 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії.
За результатами опрацювання порушених раніше питань більше 120 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Кожне восьме вирішено позитивно. Зареєстровано дві подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot

© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230