Особливою категорією заявників, яким приділяється максимальна увага під час опрацювання звернень, є люди з інвалідністю

Наші оператори завжди готові уважно вислухати кожного, ретельно зафіксувати всі деталі проблемного питання, проконтролювати хід розгляду заяви чи скарги.

Від початку цього року на гарячі лінії контактного центру ОВА отримано близько 5,6 тис. дзвінків, у тому числі кожний п’ятий від осіб з інвалідністю.
Майже кожний другий такий заявник має функціональні обмеження другої групи, третина – третьої.
Насамперед, порушуються питання гуманітарної, фінансової, медичної допомоги та соціального обслуговування.
На порядку денному залишається і проблематика доступності та безбар’єрності, як громадських місць, так і вулиць у більшості громад області.
Лідером за кількістю звернень залишається Полтава.
Більшість заявок опрацьовується у скорочені терміни. З урахуванням індивідуальних життєвих обставин надається відповідна допомога. Уже зафіксовано близько 30 подяк.
Враховуючи фізичні можливості окремих заявників, в контакт-центрі є різні доступні способи для фіксації звернень. Звернутися можна онлайн. Це – швидко, зручно і безпечно.
Насамперед, працює цілодобова гаряча лінія: 0800-502-230. Можна надіслати повідомлення на електронну пошту: Call-centre@adm-pl.gov.ua
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot та не чекати вільного оператора на лінії. Цей сервіс є особливо актуальним для осіб з вадами слуху та мовлення.
Ще більше технічної можливості зафіксувати своє звернення та слідкувати за етапами його розгляду створено в Урядовому контактному центрі. Подробиці за посиланням: https://ukc.gov.ua/

© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230