У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Протягом минулого тижня оператори отримали майже 160 дзвінків, у тому числі кожний десятий від внутрішньо переміщених осіб.
Кожне третє порушене питання стосувалося сфери ЖКГ. Більшість зауважень щодо тривалості вимкнення електропостачання та змін до ГПВ. Неодноразово з Полтави, Кременчука, Горішніх Плавнів та інших міст отримували скарги на неякісне надання послуги централізованого водо- та теплопостачання.

Нагальними залишаються питання соціальної підтримки жителів Полтавщини, зокрема, щодо надання матеріальної допомоги, забезпечення засобами реабілітації, влаштування до будинків-інтернатів тощо.
Більше 20 заяв стосувалися питань у сферах благоустрою, декомунізації та охорони здоров’я.
Загалом, кожний другий дзвінок отримано від жителів Полтави. Непоодинокі звернення фіксувалися й з інших громад області.
Із 170 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії.
За результатами опрацювання порушених раніше питань більше 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Кожне восьме вирішено позитивно. Зареєстровано одну подяку.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot

© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230