У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Протягом минулого тижня оператори отримали 150 дзвінків, у тому числі кожний десятий від внутрішньо переміщених осіб.
Кожне друге порушене питання стосувалося сфери ЖКГ. Майже усі ці звернення містили зауваження до змін ГПВ та тривалості вимкнення електропостачання. Неодноразово фіксувалися скарги на відсутність послуг централізованого водо- та теплопостачання.

Серед питань соціальної сфери переважали запити від жителів різних громад області щодо надання їм грошової або гуманітарної підтримки – загалом більше 20 заяв.
Традиційно, кілька десятків звернень містили питання зі сфери благоустрою, освіти та охорони здоров’я.
Кожний третій дзвінок отримано від жителів Полтави. Активними були, також, заявники з Кременчуцької та Миргородської ТГ.
Із 138 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії.
За результатами опрацювання порушених раніше питань близько 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Кожне сьоме вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot

© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230