У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Протягом минулого тижня оператори отримали понад 130 дзвінків, кожний четвертий – від внутрішньо переміщених осіб. Кожна четверта заява містила питання ЖКГ, більшість із яких стосувалися відсутності послуги електропостачання через погодні умови або проведення ремонтних робіт.

В кожному п’ятому повідомленні мешканці громад зверталися з проханням про вирішення соціальних питань, насамперед, щодо отримання грошової підтримки на лікування.
Нагальними залишаються окремі питання зі сфери благоустрою та декомунізації в області. Разом близько 15 заяв.
Традиційно, більш активними є жителі Полтавської громади – кожне третє звернення. Також, надходили непоодинокі дзвінки з Кременчуцької, Пирятинської, Лубенської та Миргородської ТГ.
Із 132 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії.
За результатами опрацювання порушених раніше питань більше 80 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне сьоме звернення вирішено позитивно. Зафіксовано п’ять подяк.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot

© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230