У вересні Обласним контактним центром опрацьовано понад 500 звернень

Гарячі лінії контакт-центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. Загалом надійшло 490 дзвінків, у тому числі кожний четвертий від внутрішньо переміщених осіб.

Зареєстровано 517 заяв і скарг. Кожне третє з них – соціальної або комунальної тематики.
Більшість заявників зверталися з проханням про надання матеріальної допомоги від громад.
Не менш актуальними залишаються нарікання споживачів комунальних послуг на їхню якість чи періодичну відсутність через негоду або ремонті роботи. Насамперед, електропостачання.
Традиційно, фіксувалися заяви зі сфери охорони здоров’я, освіти, благоустрою та декомунізації.
Полтавська громада залишається лідером за кількістю звернень – майже кожне третє повідомлення. Також, активними були жителі Кременчуцької, Миргородської, Лубенської та Глобинської ТГ.
За результатами розгляду звернень близько 350 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Кожне сьоме питання вирішено позитивно. Зафіксовано 5 подяк.
Кожен за потреби має можливість звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово, безкоштовно).
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot

© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230