Із початку року на гарячі лінії Полтавської ОВА звернулися близько 400 громадян

Від початку року на гарячі лінії Полтавської ОВА надійшло близько 400 таких заяв і скарг. Кожному приділено максимальну увагу адже в більшості випадків йдеться про життя людей.
Кожне третє повідомлення стосується діяльності закладів охорони здоров’я, зокрема питань госпіталізації, лікування, забезпечення ліками тощо.

У кожному четвертому випадку заявники висловлювали зауваження до роботи конкретного лікаря чи молодшого медичного персоналу, зокрема, мова йшла про можливе некоректне призначення лікування, підбір медичних препаратів або заповнення документів.
Після реорганізації системи МСЕК та завдяки проведеній роз’яснювальній кампанії у ЗМІ кількість нарікань на процес оцінювання повсякденного функціонування особи та прийняті рішення суттєво зменшилася. Зафіксовано близько 50 таких скарг, у тому числі враховано випадки оскарження рішень місцевих ВЛК. В окремих випадках фіксувалися зауваження до роботи екстреної медичної допомоги – близько 20 повідомлень.
За всіма зверненнями були проведені перевірки фахівцями Департаменту охорони здоров’я ОВА та відповідними підрозділами громад. Заявникам надано письмові відповіді.
Кожне третє звернення надійшло з Полтави. Активними були жителі Кременчуцької, Лубенської, Миргородської, Гадяцької та Горішньоплавнівської ТГ.
Робота в даному напрямку триває постійно і кожен за потреби має можливість звернутися на телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та оформити звернення.
Також, є можливість подати заяву через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot

© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230