Понад 15 років триває взаємодія Полтавської ОВА з Урядовою гарячою лінією
      Жителі Полтавщини також активно використовують можливості та авторитет урядової лінії для вирішення своїх проблемних питань чи впливу на ситуацію, що тривалий час не вирішується.
          Сотні тисяч дзвінків щорічно, у тому числі близько 50 тис. із Полтавщини, засвідчують високий рівень довіри до цього простого та доступного засобу комунікації з владою.
     З 2012 року опрацювання заяв від Урядової гарячої лінії здійснює Обласний контактний центр. За цей час, з поміж 19 млн. звернень, зареєстрованих на УГЛ, близько 200 тис. – скеровано до Полтавської ОВА. Середній річний показник – більше 10 тис.
     Від початку цього року контактним центром опрацьовано близько 4,7 тис. звернень з УГЛ.
     Кожне третє питання стосується соціального захисту, кожне четверте – сфери ЖКГ.
     Практично кожна друга заява чи скарга надходить від соціально вразливих верств населення: багатодітних родин, пенсіонерів, осіб з інвалідністю та інших громадян, яким встановлено визначені законодавством статуси.
     Кожний п’ятий дзвінок – від внутрішньо переміщених осіб, які звертаються з проханнями про вирішення житлових, соціальних, гуманітарних, освітніх та медичних питань.
     У 80 відсотках випадків вирішення питань залежить від спроможності громад, активності керівництва та депутатського корпусу на місцях, бажання зрозуміти людські потреби  і проблеми, скерувати свою увагу та ресурси на їх вирішення.
     За результатами розгляду кожен заявник отримує письмову відповідь, з якою можна ознайомитися в особистому кабінеті на веб-сайті: https://ukc.gov.ua  Повна інформація про Центр розміщена за посиланням: https://www.ukc.gov.ua/dlya-rozdilu-pro-tsentr/about/
     Крім основної лінії, додалися інші спеціалізовані лінії: для осіб з інвалідністю, соціальних питань, енергозабезпечення «СТРУМ», захисту довкілля, протидії торгівлі людьми та домашньому насильству, безпеки дітей в Інтернеті тощо.
     При цьому варто пам’ятати, що спосіб і форма подачі звернення жодним чином не мають впливати на обов’язок органів влади усіх рівнів розглядати заяви і скарги вчасно, вирішувати проблемні питання та  надавати заявникам відповідь і дієву допомогу.
