Обласний контактний центр: кожне п’яте звернення надходить від людей з інвалідністю

Особливою категорією заявників, від яких щоденно надходять повідомлення до Обласного контактного центру, є особи з інвалідністю. Оператори центру завжди готові уважно вислухати кожного, ретельно зафіксувати всі деталі проблемного питання.

За 12 років діяльності опрацьовано більше 200 тис. звернень. На гарячі лінії різного спрямування надійшло близько 100 тис. дзвінків. Кожний п’ятий був від осіб з інвалідністю.
Від початку цього року отримано більше 4 тис. дзвінків, у тому числі близько 800 від представників маломобільних груп.
Якщо брати розподіл за рівнем функціональної обмеженості, то близько 16 відсотків – заявники з першою групою, 47 відсотків – другою, 37 – третьою.
Більше 80 відсотків порушених питань, насамперед, стосуються гуманітарної, фінансової, медичної допомоги та соціального обслуговування.
Звернення надходили з більшості громад області, але лідером залишається Полтава.
Більшість заявок опрацьовано. З урахуванням індивідуальних життєвих обставин надано відповідну допомогу. Зафіксовано більше 20 подяк.
Звернутися можна онлайн, різними доступними способами. Це – швидко, зручно і безпечно.
Цілодобово працює гаряча лінія: 0800-502-230. Приймає повідомлення електронна пошта контактного центру: Call-centre@adm-pl.gov.ua
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot Цей сервіс дозволяє будь-якої миті оформити свою заяву чи скаргу та не чекати вільного оператора на лінії.
Сервіс почав свою роботу з травня 2024 року і є особливо актуальним для осіб з вадами слуху та мови, адже дозволяє тримати зворотний зв’язок лише за допомогою повідомлень через месенджер.

© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230