Минулого тижня гарячі лінії Полтавської ОВА отримали 123 дзвінки, третина — від ВПО

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру. Протягом минулого тижня оператори отримали 123 дзвінки, у тому числі кожний третій від внутрішньо переміщених осіб.

Кожне п’яте порушене питання стосувалося сфери ЖКГ, кожне шосте – соціального захисту населення.
У першому випадку, традиційно, кожний другий заявник висловлював невдоволення якістю послуг, насамперед, електро- та водопостачання.
У сфері соцзахисту переважали запити на отримання матеріальної підтримки або соціальних послуг від місцевих терцентрів. Також, фіксувалися заяви щодо надання статусу, соцвиплат та санаторно-курортного лікування. Разом близько 20 повідомлень.
Крім цього, жителі громад порушували питання зі сфери благоустрою та охорони здоров’я – більше 15 заяв.
Більша активність спостерігалася від заявників з Полтавської, Кременчуцької і Лубенської громад. Зокрема, кожне третє звернення – з обласного центру.
Із 123 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених раніше питань більше 80 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено. Зафіксовано дві подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot

© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230