Питання охорони здоров’я залишаються одними з найбільш нагальних та важливих для жителів Полтавщини

Дана тематика регулярно потрапляє до першої п’ятірки звернень, що фіксуються фахівцями обласного контактного центру Полтавської ОВА.

Від початку року отримано більше 200 таких повідомлень, що становить близько 7 відсотків від загальної кількості прийнятих заяв і скарг. Кожному приділяється максимальна увага, бо в більшості випадків йдеться про здоров’я та життя людей.
Основним джерелом їх надходження є Урядова гаряча лінія. Так, з УГЛ за 5 місяців надійшло 203 звернення, на гарячі лінії ОВА – близько 30.
Практично кожне друге стосується діяльності закладів охорони здоров’я загалом, кожне третє – медичного персоналу. Найбільше заявників турбують питання надання якісних медичних послуг, госпіталізації, лікування тощо – більше 30 відсотків. Коректність оформлення та видачі медичної документації хвилювала пацієнтів у 10 відсотках випадків. Траплялися, також, зауваження до організації прийому пацієнтів, насамперед, сімейними лікарями – 14 заяв, неналежної, на думку заявників, поведінки персоналу – 8 та санітарного стану закладів – 4.
Завдяки проведеним змінам та широкій роз’яснювальній кампанії у ЗМІ, кількість нарікань на процес оцінювання повсякденного функціонування особи та прийняті рішення залишається на низькому рівні. Від початку року – лише близько 30, переважна більшість з них щодо оформлення документації для направлення на ОПФО. Також, є незначні зауваження на організацію роботи екстреної медичної допомоги – 16.
В усіх зазначених випадках були проведені перевірки фахівцями Департаменту охорони здоров’я ОВА та відповідними підрозділами громад. Заявники отримали ґрунтовні пояснення. У разі, коли питання стосувалося термінової госпіталізації, вирішення здійснювалося невідкладно.
У розрізі громад найбільш активними були мешканці обласного центру – кожне третє звернення надійшло з Полтави. Певні непорозуміння та зауваження фіксувалися, також, в Кременчуцькій – 29, Лубенській – 17, Миргородській – 14 та Гадяцькій ТГ – 7.
Робота в даному напрямку триває постійно і кожен за потреби має можливість звернутися на телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та отримати довідкову інформацію чи оформити звернення.
Також, є можливість подати заяву через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot

© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230