У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано майже 100 дзвінків, у тому числі кожний десятий від внутрішньо переміщених осіб.

Частіше заявники зверталися щодо вирішення своїх питань у сфері соціального захисту – кожне четверте повідомлення у загальному масиві. При цьому, нагальними залишаються прохання щодо надання гуманітарної і матеріальної підтримки, соціальних виплат та допомоги ВПО – разом кожне друге в межах соціальної тематики.
Не втрачає актуальності сфера ЖКГ – 34 заяви і скарги. В даному випадку розподіл між напрямками залишився незмінним – нарікання на неякісні комунальні послуги – близько 25, переважно щодо відсутності електропостачання та холодної води у квартирах. Також, зафіксовано більше 10 скарг щодо нарахування боргів за комунальні послуги, неякісної роботи ліфтів та неналежного санітарного стану певних прибудинкових територій в обласному центрі.
Серед іншого, реєструвалися звернення щодо врегулювання різних ситуацій у сфері охорони здоров’я, освіти та благоустрою в окремих громадах області.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Лубенської та Терешківської ТГ.
Із 166 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань більше 150 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне восьме звернення було вирішено.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot

© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230