У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
Близько 60 відсотків від усіх порушених цього тижня питань стосувалися тематики ЖКГ та соціального захисту. Ці сфери життєдіяльності продовжують утримувати першість з поміж інших зі значним відривом в кількісному та відсотковому вимірах.
У майже 60 заявах порушувалися комунальні проблеми. Зокрема кожне друге повідомлення стосувалося відсутності чи неякісного надання послуг опалення або електропостачання. Більшість зауважень щодо налагодження внутрішньо будинкових систем опалення надходить від мешканців Кременчука. Продовжують фіксуватися випадки непорозумінь між споживачами послуг і їх надавачами у частині нарахувань за спожитий газ та електроенергію. В більшості випадків такі скарги направляються для перевірки до НКРЕКП згідно з компетенцією.
Серед соціальних питань, яких надійшло 57, у майже половині випадків озвучувалася зауваження щодо виплати соцдопомог, кожне друге таке звернення надійшло від осіб зі статусом ВПО.
Крім цього, актуальними були питання благоустрою, освіти, охорони здоров’я та завершення процесів декомунізації.
Найбільш активними стали заявники з Полтавської – близько 50 повідомлень та Кременчуцької громад – майже 30. Також, зверталися мешканці Лубенської і Миргородської ТГ.
Із 198 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання заяв та скарг майже 200 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Більшість соціальних питань щодо виплати допомог було вирішено позитивно. Зафіксовано 3 подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot