Підтримка внутрішньо переміщених осіб – важливий напрям роботи органів влади усіх рівнів

Полтавщина стала надійним тиловим хабом для таких людей. З першого дня війни гарячі лінії обласного контактного центру не затихали ні на хвилину. Щодоби опрацьовувалися сотні дзвінків від мешканців Сумської, Харківської, Донецької, Луганської та інших областей, які першими зустріли ворога.

Ця робота триває і наразі. Так, за 10 місяців 2024 року на гарячі лінії контакт-центру Полтавської ОВА надійшло близько 2 тис. дзвінків від ВПО або кожний четвертий від загальної кількості дзвінків.
З урахуванням інших джерел комунікації, зокрема, Урядової гарячої лінії та кол-центру Мінреінтеграції, було опрацьовано майже 2,3 тис. звернень від осіб даної категорії.
Найбільш актуальними питаннями залишаються призначення і виплата державної грошової допомоги та гуманітарна або фінансова підтримка ВПО безпосередньо від громад, в яких вони знайшли свій прихисток. Частка цих питань перевищує 70 відсотків від загальної кількості.
Періодично з’являються запити на пошук місця проживання для окремих осіб чи цілих родин. Фахівці контакт-центру від початку повномасштабного вторгнення сприяли розміщенню майже 14 тисяч вимушених переселенців в різних комунальних закладах Полтавщини та приватних оселях небайдужих громадян.
В даному напрямку діяльності налагоджено тісну співпрацю з Департаментом освіти і науки, Управлінням у справах реінтеграції, соціального захисту ветеранів та внутрішньо переміщених осіб, іншими структурними підрозділами Полтавської ОВА та громадами.
Окрім цього оператори центру приймали заявки про вирішення комунальних, побутових проблем, пов’язаних з послугами, опалення, електро- та водопостачання, медичного обслуговування та влаштування в освітні заклади дітей, відновлення документів тощо. Більшість повідомлень надходили від вимушених переселенців, які проживають в Полтавській, Кременчуцькій, Миргородській та Лубенській ТГ.
Хоча інтенсивність дзвінків, порівняно з першими місяцями 2022 року, суттєво зменшилася, але питання від ВПО не втрачають своєї актуальності.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та отримати відповідну інформацію чи оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot

© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230