У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
Як і раніше, питання соціального захисту населення та ЖКГ залишаються найбільш масовими. Так, кожне третє звернення містило інформацію про призначення та виплату державних грошових допомог, у тому числі особам зі статусом ВПО. Не втрачають актуальності прохання про надання матеріальної і гуманітарної підтримки у громадах області.
Складною залишається ситуація в системі енергопостачання. У зв’язку з цим суттєво зросла кількість дзвінків на гарячі лінії контактного центру з наріканнями щодо тривалого вимкнення електропостачання, справедливого застосування графіків та врегулювання одночасної подачі електроенергії і холодної води для мешканців, насамперед, Полтави – практично кожний другий дзвінок. Також, отримано прохання про ремонт ліфтів, багатоквартирних житлових будинків та прибудинкових територій.
Традиційно нагальними є питання у сфері благоустрою населених пунктів, насамперед ремонту доріг місцевого і обласного значення.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Лубенської, Великобагачанської, Пришибської та Лютенської громад.
Із 215 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг близько 150 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано дві подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot