Більшість звернень, які опрацьовують фахівці Обласного контактного центру, надходять з Урядової гарячої лінії

Урядовий контактний центр розпочав свою діяльність з 2009 року шляхом відкриття цілодобової гарячої лінії та співпраці з обласними державними адміністраціями в частині надсилання до розгляду звернень громадян, які зателефонували на короткий номер – 1545.

Із вересня 2012 року фахівці Обласного контактного центру взяли на себе функції взаємодії з УКЦ, що включають забезпечення щоденного приймання, опрацювання, направлення на розгляд до органів влади заяв і скарг від мешканців Полтавщини, контролю та їх закриття в програмно-апаратному комплексі.
Загальна кількість звернень, отриманих з УГЛ протягом 2009-2024 уже перевищує 150 тисяч. Середній річний показник становить близько 10 тис., але середнє співвідношення за 2009-2014рр. і 2015-2023 рр. буде на користь останнього відрізку – 3,6 тис. проти 14,6 тис. на рік.
Тенденція, коли в один рік мали масове надходження звернень, а на наступний – їх зменшення, пояснюється тими проблемними питаннями та загальним станом справ, які мали місце кожного конкретного періоду.
Наприклад, 2015-2016 роки стався сплеск звернень від ВПО з Донецької і Луганської областей, АР Крим, а також від учасників АТО/ООС. У 2020 початок пандемії COVID-19 вплинув на збільшення запитів у сфері охорони здоров’я та карантинних обмежень. У лютому 2022 року розпочалася повномасштабна військова агресія проти нашої країни рф. Кількість повідомлень зросла в рази і 90 відсотків запитів були щодо тимчасового розміщення людей, які виїхали з районів ведення бойових дій, надання гуманітарної допомоги та вирішення інших похідних проблем.
Найбільш актуальні питання, які порушуються у зверненнях на УГЛ, – це соціальний захист населення та житлово-комунальне господарство. Частка соціального блоку в окремі роки досягала 60 відсотків від загальної кількості, а тематика ЖКГ стабільно утримує показники в розмірі від 20 до 40 відсотків.
До речі, близько 70-80 відсотків проблемних питань, що надходять з УГЛ, стосуються виконання своїх повноважень органами місцевого самоврядування на території відповідної громади. Це соціальна, комунальна, освітня сфери, надання медичної допомоги, фінансова та гуманітарна підтримка мешканців ТГ.
Наразі на базі Урядового контактного центру функціонують багато спеціалізованих ліній, є можливість подання звернення через веб-сайт: https://ukc.gov.ua Проте, варто пам’ятати, що спосіб і форма подачі звернення жодним чином не мають впливати на обов’язок органів влади розглядати усі заяви і скарги, вирішувати проблемні питання та вчасно надавати заявникам відповідь.

© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230