Перейти до основного вмісту

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ЗАПРОВАДИЛО БОТ-СЕРВІС ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗНИКІВ ЛІЧИЛЬНИКІВ У МЕСЕНДЖЕРАХ VIBER ТА TELEGRAM

До 30 червня включно триватиме передача показників лічильників гарячої води за допомогою всіх наявних сервісів, крім засобів телефонного зв’язку (вони припинять прийом 27 червня о 15:45). Один з найзручніших способів передати показники — за допомогою чат-ботів у месенджерах Viber та Telegram.
Навіщо щомісяця передавати показники лічильників гарячої води?

Кожного місяця абонентська служба «Полтаватеплоенерго» проводить нарахування за надані послуги. Щоб споживачі сплачували за фактично спожиту кількість гарячої води, а отримувачі субсидії та пільговики різних категорій могли розраховувати на отримання відповідної компенсації від держави на оплату послуг підприємства, їм необхідно щомісяця вчасно передавати показники індивідуальних (квартирних) приладів обліку.

У доповнення до наявних сервісів передачі показників (http://te.pl.ua/publkacyi/novini-pdpriyemstva/1138-chas-zgadati-pro-peredachu-pokaznikv-kvartirnih-lchilnikv-garyachoyi-vodi.html) «Полтаватеплоенерго» запровадило чат-боти у месенджерах Viber та Telegram.

Чим це відрізняється від попередньої передачі через Viber та Telegram?

Споживачі «Полтаватеплоенерго» могли і раніше передавати показники через месенджери, відправляючи повідомлення на номер (050) 303-34-02. Але такий спосіб передачі здійснюється без перевірки внесених даних. Тому споживачі інколи їх вносили некоректно. До того ж обробка таких повідомлень неможлива без участі оператора.

Відтепер прийом показників відбувається у автоматизованому режимі, де введені дані покроково перевіряються на наявність технічних чи інших помилок.

Що потрібно, щоб передати показники лічильників через боти?

1. Знайти бот у вибраному месенджері за іменем PoltavaTE_Bot. Звертаємо увагу користувачів Viber: початковий пошук чат-бота необхідно здійснювати у категорії паблік акаунтів.

2. Написати боту повідомлення «Привіт» («Hello» або «Привет») і після привітального повідомлення бота серед запропонованих варіантів обрати опцію «Додати особовий рахунок».

3. Вписати номер особового рахунка, який зазначається у щомісячних платіжках за послуги теплопостачання, наприклад, 79-9871-33-0, із обов’язковим дотриманням формату розділових знаків та без пробілів. Для вводу необхідно використовувати лише цифри 0-9 та знак «-».

4. Бот запитає про правильність адреси, за якою вноситимуться показники лічильників. Споживач має переконатися в її правильності і обрати опцію «Адреса вірна» або «Адреса невірна».

5. Якщо вказана адреса вірна, бот відзвітує про встановлені за нею вузли обліку й останні внесені їх показники.

6. Споживачу залишиться тільки вказати та підтвердити передачу поточних показників лічильників, згідно з якими йому і проведуть нарахування за послуги.

Чи можна передавати показники лічильників іншими способами?

Передати показники лічильників гарячої води можна й так, як раніше:

1. Через сайт підприємства без необхідності реєстрації (http://te.pl.ua/on_line/send.php);

2. Через сервіс «Особистий кабінет споживача» (http://abon.te.pl.ua/);

3. Зателефонувавши на цілодобовий автовідповідач: (0532) 510-445;

4. Зателефонувавши в робочий час на один з номерів інформаційно-довідкової лінії: (0532) 510-455 (багатоканальний), (050) 303-34-02 або (067) 503-00-35. Прийом телефоном оператори інформаційно-довідкової лінії підприємства припинять у середу, 27 червня, о 15:45.

Прес-служба «Полтаватеплоенерго»





© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230