ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ ЩОДО ОТРИМАННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ СУБСИДІЇ

1. Моя сім’я не користується субсидією на оплату житлово-комунальних послуг. Знаю, що з жовтня значно підвищаться тарифи на оплату централізованого теплопостачання. Коли, необхідно звернутися за призначенням субсидії?

              
               Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних  послуг призначається з місяця звернення за її призначенням до дати  закінчення опалювального сезону, але не більше ніж на 12 місяців, і розраховується окремо на неопалювальний та на опалювальний періоди.
               У разі звернення громадянина за призначенням субсидії в неопалювальний період, розрахунок розміру субсидії на опалювальний період проводиться управлінням соціального захисту населення автоматично, без додаткового звернення.
             З метою своєчасного призначення субсидії саме на опалювальний період рекомендуємо вже зараз звертатися до управління соціального захисту населення.
      
2.  За призначенням субсидії звернулася в червні поточного року, однак отримала повідомлення про призначення субсидії в розмірі «0» грн. Чи необхідно повторно звертатися за призначенням субсидії на опалювальний період?

       Ні. Повторно звертатися не потрібно.
       Ще раз звертаємо увагу, якщо Ви отримували субсидію в опалювальний період 2015/2016 років або зверталися за її призначенням протягом 2016 року, навіть якщо розмір призначеної субсидії на неопалювальний період становив 0,00 грн., з початком опалювального періоду Вам буде проведено перерахунок розміру субсидії в автоматичному режимі, без додаткового звернення.                
    Повідомлення про розмір призначеної субсидії буде Вам надіслано протягом 5 днів з моменту прийняття рішення про призначення субсидії.

3. Користуюся субсидією для відшкодування витрат на оплату житлово–комунальних послуг з квітня 2016 року. Чи необхідно звертатися за перерахунком субсидії в зв’язку зі зміною тарифів на житлово-комунальні послуги?

      Ні. Звертатися не потрібно, перерахунок субсидії у межах установленого терміну її призначення у разі зміни цін і тарифів на послуги, на оплату яких призначено субсидію, здійснюється без звернення громадян. При цьому обов’язкова частка плати сім’ї за житлово-комунальні послуги залишається незмінною, змінюється лише розмір призначеної субсидії.
            За результатами проведених перерахунків територіальним управлінням соціального захисту населення протягом 5 днів Вам буде направлено  повідомлення про розмір призначеної субсидії.

Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації
© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230