Кожне третє звернення у травні стосувалося питання соціального захисту населення
![Зображення](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg2-dpk2SqP7q8k4IyZU8OmUgDW06Rlv0C7yfmAGBd5OconeGrGCeeCkRXVl7TtpxVSHWd70bDS_cFuA_W8FxLpR-P8myOt_LpsLUCqHvvE1yoGSPXciHdmDekIhXrUtnurs73xX2I4RIbxZTBA9XiraGViARBkwh_95i3fs-_CyYXLMf_ki9AnlYdxcdm6/s400/telefon.webp)
Гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. Фахівці центру в цілодобовому режимі приймають дзвінки від мешканців області, забезпечують реєстрацію звернень, надають довідкову інформацію. За результатами роботи у травні на гарячі лінії надійшло більше 800 дзвінків, зокрема кожний третій від внутрішньо переміщених осіб. Близько 30 дзвінків отримано з питань рекрутингу та від родин мобілізованих захисників і захисниць. Загалом було зареєстровано 1200 заяв і скарг. Домінуючою залишається тематика соціального захисту населення – третина від усіх звернень. При цьому, найчастіше зверталися отримувачі державних соціальних виплат, у тому числі з числа ВПО – близько 250 повідомлень. Активними були заявники з питань надання гуманітарної або матеріальної підтримки – близько 50 заяв. Більшу активність традиційно проявляли жителі Полтавської і Кременчуцької громад. Не менш важливою залишається тема житлово-комунального господарства обла