Кожне третє звернення у травні стосувалося питання соціального захисту населення

Гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. Фахівці центру в цілодобовому режимі приймають дзвінки від мешканців області, забезпечують реєстрацію звернень, надають довідкову інформацію. За результатами роботи у травні на гарячі лінії надійшло більше 800 дзвінків, зокрема кожний третій від внутрішньо переміщених осіб. Близько 30 дзвінків отримано з питань рекрутингу та від родин мобілізованих захисників і захисниць. Загалом було зареєстровано 1200 заяв і скарг. Домінуючою залишається тематика соціального захисту населення – третина від усіх звернень. При цьому, найчастіше зверталися отримувачі державних соціальних виплат, у тому числі з числа ВПО – близько 250 повідомлень. Активними були заявники з питань надання гуманітарної або матеріальної підтримки – близько 50 заяв. Більшу активність традиційно проявляли жителі Полтавської і Кременчуцької громад. Не менш важливою залишається тема житлово-комунального господарства обла...