У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
Протягом минулого тижня оператори отримали майже 140 дзвінків, кожний восьмий від внутрішньо переміщених осіб. Питання зі сфери ЖКГ порушувалися в майже кожному другому зверненні. Частіше лунали зауваження до графіків погодинних вимкнень електроенергії – більше 40 повідомлень. Неодноразово висловлювалися прохання забезпечити безперебійне водопостачання під час застосування ГПВ, насамперед, в обласному центрі. Нагальними залишаються питання соціальної підтримки жителів Полтавщини. Також, фіксувалися окремі проблемні моменти у сферах благоустрою, освіти, охорони здоров’я та культури. Загалом близько 30 звернень. Більш активними були жителі Полтави – кожний третій дзвінок. Неодноразово фіксувалися звернення з Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Новогалещинської громад. Із 150 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії. За результатами опрацювання порушених раніше питань більше 200 заявників о...