Публікації

Єдине вікно для ветеранів війни та членів їхніх сімей з 20 жовтня працюватиме в ЦНАПі Полтавської міськради

Зображення
До уваги колишніх військовослужбовців і членів їхніх сімей! Сектор обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області змінює локацію! У приміщенні Центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради (ЦНАПу) створено Єдине вікно для ветеранів війни та членів їхніх сімей. Фахівці профільного підрозділу Головного управління приєднуються до єдиного ветеранського простору у ЦНАПі і здійснюватимуть прийом громадян за такою адресою: м. Полтава, вул. Соборності, буд. 45-А. Початок роботи на новій локації – 20 жовтня! Просимо вибачення за незручності, пов’язані зі зміною місця розташування сервісного центру, і сподіваємося, що результатом роботи новоствореної платформи стане удосконалення процедури надання адміністративних послуг ветеранам війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалим учасникам Революції Гідності та ...

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Зображення
Протягом минулого тижня оператори отримали 145 дзвінків, кожний п’ятий – від внутрішньо переміщених осіб. Кожне третє питання стосувалося проблематики у сфері ЖКГ. У тому числі майже 20 щодо відсутності водопостачання в Карлівці. Враховуючи повідомлення від працівників місцевої музичної школи про затримки з виплатою заробітної плати, жителі Карлівської громади протягом тижня були в числі найактивніших – близько 30 скарг. Кожне шосте звернення стосувалося соціальної сфери. Найбільше заяв надійшло щодо соціальних виплат та пільг. Нагальними для вирішення залишаються окремі питання зі сфери декомунізації, оплати праці, благоустрою, охорони здоров’я та освіти. Разом більше 30 заяв. Традиційно, більш активними є жителі Полтавської громади – кожне третє звернення. Окрім Карлівської, також, були непоодинокі дзвінки з Кременчуцької, Миргородської та Семенівської ТГ. Із 149 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової...

При Полтавській ОВА продовжує роботу Обласний контактний центр

Зображення
За 9 місяців 2025 року на гарячі лінії та через Урядовий контактний центр надійшло близько 6 тис. звернень, із них понад 700 – від ВПО. Про це повідомив т.в.о. начальника Полтавської ОВА Володимир Когут. За його словами, найчастіше жителі області зверталися з питань соціального захисту та ЖКГ. Лідером за кількістю звернень є Полтавська громада – майже кожне третє повідомлення. Активними також були жителі Кременчуцької, Миргородської, Лубенської ТГ. Кожне четверте звернення стосувалося соціальної підтримки, кожне п’яте – якості комунальних послуг. Понад 90% заяв опрацьовано. «Контакт-центр працює цілодобово за номером 0800 502 230, а родини мобілізованих можуть звертатися на окрему лінію – 095 186 53 60 або через чат-бот @poltava_region_contact_centerbot. Забезпечуємо зворотний зв'язок задля вирішення проблем людей», – наголосив Володимир Когут.

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Зображення
Протягом минулого тижня оператори отримали 90 дзвінків, кожний восьмий – від внутрішньо переміщених осіб. Кожне третє повідомлення стосувалося соціальної сфери. Найбільше заяв надійшло з проханням про виділення грошової допомоги на лікування чи вирішення інших побутових проблем. У кожному п’ятому зверненні жителі громад висловлювали зауваження до проблематики у сфері ЖКГ, зокрема, забезпечення стабільної послуги електропостачання. Нагальними для вирішення залишаються окремі питання зі сфери благоустрою, охорони здоров’я та освіти. Разом більше 10 заяв. Традиційно, більш активними є жителі Полтавської громади – кожне третє звернення. Також, надходили непоодинокі дзвінки з Кременчуцької, Гадяцької. Глобинської, Хорольської ТГ. Із 120 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії. За результатами опрацювання порушених раніше питань близько 90 заявників отримали письмові відповіді з роз’яснення...
© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230