Звернення від третіх осіб до АТ “Ощадбанк”

У своїй діяльності АТ «Ощадбанк» керується Конституцією України, законами України та нормативно-правовими актами Національного банку України. Відповідно до частини першої та пункту першого частини другої статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» (надалі – Закон), інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку, є. банківською таємницею. Банківською таємницею, зокрема, є відомості про банківські рахунки клієнтів. Частиною першою статті 62 Закону передбачено, що інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками, зокрема, на письмовий запит або з письмового дозволу відповідної юридичної чи фізичної особи.

Відповідно до вимог Закону України «Про банки і банківську діяльність» ця інформація може бути розкрита виключно клієнту банку на його письмовий запит. Оскільки, у АТ «Ощадбанк» відсутні законні підстави для надання деталізованої відповіді на звернення громадян, не уповноважених клієнтами банку на представництво їх інтересів, рекомендуємо для реєстрації звернення на урядову «гарячу лінію» звернутися безпосередньо особі, яка є клієнтом банку.

© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230