Які дії необхідно виконати пацієнту – куди звертатися, якщо лікар у медичному закладі відмовляє у прийомі?

В Україні запрацював контакт-центр із боротьби з COVID-19: куди дзвонити?

В Україні почав роботу контакт-центр Міністерства охорони здоров’я з протидії COVID-19. Там можна отримати інформацію, якщо пацієнт не може зв’язатися зі своїм сімейним лікарем чи отримати направлення на аналізи.

   Алгоритм дії наступний: якщо що ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю. Або ви не можете отримати направлення на здачу аналізів, або комп’ютерну томографію. Або у вас виникли питання з ПЛР-тестування, щоб з’ясувати і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв’язатися з відповідним містом, з відповідним сімейним лікарем, і потім надати цю інформацію.

Все це буде реєструватися в CRM-системі, яка автоматично буде надсилати його на розгляд у регіони.

Потім, після отримання відповіді, оператор обов’язково вам повинен зателефонувати ( буде працювати 150 операторів). Центр працюватиме цілодобово. Номер телефону – 0 800 60 20 19.

https://news.rbc.ua/ukr/society/ukraine-zarabotal-kontakt-tsentr-borbe-covid-1604306650.html

© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230