Якщо у аптеці, куди звернувся пацієнт, відсутні ліки відповідно до електронного рецепту

Якщо у аптеці, куди звернувся пацієнт, немає саме того лікарського засобу, який він бажає отримати, він не називає код підтвердження рецепту, і має змогу звернутися до іншої аптеки.

Відповідно до п. 7. Порядку реімбурсації лікарських засобів, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2019 р. № 135 “Деякі питання реімбурсації лікарських засобів” відпуск лікарських засобів за електронним рецептом здійснюється в аптеках чи аптечних пунктах, які здійснюють відпуск лікарських засобів згідно з договором про реімбурсацію, укладеним між Національної служби здоров’я України та суб’єктом господарювання (далі – договір про реімбурсацію), незалежно від місця проживання пацієнта чи місця надання медичних послуг.

© 2024 КБУ «ОКЦ» Полтавської обласної ради. Прийом дзвінків здійснюється за безкоштовним телефонним номером - 0-800-502-230